אודות

כאשר חזון נולד מתוך הרפתקה

כשההרפתקן ואיש העסקים הדני רנה קארסקוב קפץ מההליקופטר שלו היישר לתוך הקרח הקפוא של הקוטב הצפוני בשנת 2008, לא היה לו מושג שהוא עומד לצנוח אל עבר פתחו של עידן חדש.כאשר הצליח לנחות בשלום בנקודה הצפונית ביותר בכדור הארץ, לבו נכבש על ידי היופי הקריר, הרגוע והפשוט ועל ידי המרחבים הלבנים האינסופיים של הקרח הנצחי. נפעם מהמראות המרתקים, הוא שבה גם את לבם של שותפיו העסקיים בדנמרק בתיאוריו אודות הפלא המעודן של נוף הקוטב. במהלך דיונים נרגשים, חזון של מותג שעונים חדש החל להתעצב. מותג שעונים, אשר יהיה זך, נקי ועוצר נשימה ביופיו, בדיוק כמו הקוטב עצמו.כך נולד הרעיון וקונספט העיצוב של שעוני ברינג.

כאשר שם אחד אחראי לכתיבת ההיסטוריה

בדיוק לפני 280 שנים, המלח הדני ויטרוס ברינג התכונן להרפתקה נועזת: בשנת 1728 הוא הפליג אל עבר אזור כמעט בלתי מוכר של האוקיינוס הצפוני. במסעו הוא חלף על פני מיצר אשר בהמשך כונה מיצר ברינג, על שמו. ויטרוס ברינג היה האירופאי הראשון שגילה את אלסקה, ושם אחד מארבעת אזורי הזמן קיבל את שמו המפורסם:
זמן ברינג (Bering Time).

צועדים על פני אדמה חדשה ומשוטטים אל תוך טריטוריה בלתי מוכרת, הדנים ויטרוס ברינג ורנה קארסקוב קושרים רעיונות אלו עם המותג ברינג. זוהי הדרך היחידה בה החזון יכול להיהפך למציאות. וכך, המותג ברינג נבנה על בסיס השילוב המושלם בין חומרים יוצאי דופן בקשיחותם לבין עיצוב שטוח במיוחד.

 אודות
 אודות

כאשר יופיו של הקוטב מספק השראה בכל רגע

כמו היופי הנצחי והמתמשך של הקרח האינסופי, משלב ברינג עיצוב דני מינימליסטי ואת כוחם של חומרים אופטימאליים בדרך ייחודית.
בהשראת יופיו של הקוטב, הסגנון של קולקציות ברינג מאופיין בקווים זורמים, ברורים ונקיים ובאלגנטיות צרופה. מרכיבים באיכות גבוהה בשילוב עם חומרים קראמיים בטכנולוגיה חדשנית וזכוכית ספיר קריסטל, המסוגלים למנוע שריטות, מבטיחים שהזמן לא ישאיר עקבות.
מותג שמגדיר מחדש את הזמן עם אהבה לכל פרט.
זה הזמן לברינג.

הנהלה:
דני פייזר-יו"ר ובעלים
נעם בורשטין- מנכ"ל
אלעד לרך – מנהל שיווק ומכירות
מיטל אנגר – מנהלת מותג

www.beringtime.com
תנאי אחריות